Bangkok

Hoi allemaal,

Eindelijk het eerste berichtje vanuit Azie! We zitten nu nog in ons Guest House in Bangkok maar over een paar uur vertrekken we richting Laos. We waren van plan om eerst nog naar het noorden van Thailand te gaan maar we hebben onze plannen gewijzigd vanwege de overstromingen die daar nu zijn. We hebben hier een paar hele leuke dagen gehad maar zijn blij dat we even weg kunnen uit de drukte!

We hebben de afgelopen dagen boottochtjes gemaakt, in TukTuks gereden, gelouched aan de rivier, naar enorme shoppingsmalls geweest (geen zorgen moeders, we hebben bijna niets gekocht) en een super leuke fietstocht door bangkok gemaakt! We hebben een aantal keer gewoon op straat gegeten, maar ook in restaurantjes waar we werden behandeld als prinsessen! Aan het einde van onze straat staat een enorm gebouw met op de 64ste verdieping een Sky Bar. De eerste avond kwamen we niet binnen met onze slippertjes en korte broeken, dus de tweede avond toch maar onze jurkjes tevoorschijn gehaald! Eenmaal binnen bleken de drankjes veelste duur en zijn we na een paar mooie foto's toch maar stiekem weggegaan.

In ons hostel zitten twee Japanse en Spaanse jongensdie allebei alleen reizen en ook naar Laos wilden, daarom gaan ze nu de komende dagen ook met ons mee reizen. In een live-bar hebben we ook een Nederlandse jongen ontmoet die ook alleen reist en graag mee wilt naar Laos, dus wordt een gezellige boel de komende tijd! Met z'n vieren gaat het natuurlijk ook allemaal goed! We hebben wel een super goedkope busticket voor een reis van 12 uur, dus we zijn benieuwd!

Jullie horen binnenkort weer van ons!

Annie

Hai lievie's! Leuk verhaal, haha ben ook benieuwd naar de eerste foto's. Wat tof naar Laos nu, goeie reis! Liefs

Marlies

http://goo.gl/OpHRp is de link naar de nieuwste videoclip van Jan Smit, waar allevier de dames in figureren!! Zoekplaatje!

Susan

aaaaah geweldig die clip van jantje. super leuk om jullie te zien! aaah mis jullie... heel veeel plezier in laooos xxxx

Geert 2.0

Klinkt goed meiden! Heel veel plezier in Laos! En als Skype niet meer zo stoer doet dan spreek ik jullie snel! Dikke kuss!

heleen

super zo'n flexibel reisplan. leuk ff wat te horen. geniet.. en niet met mate xxx

olfat

Dat is gaaf, zo een lange bus reis.... ik ben nog aan het wachten op de eerste foto!!!!!!!!!!!!!! love you all

Jeroen

Leuke start dames, super om zo'n reis te maken
met elkaar, have fun

Jan

Ze begrijpen het tenminste, die Aziaten: Jullie ZIJN prinsessen!!!

Imke

Dat klinkt alweer supergoed! Superjaloers haha ;) Nee hoor lieve dames, geniet geniet geniet! Vergeet niet te tuben in Laos (alsof je dat kan missen :p)!!
Dikke kus, Im

Marc

Leuk leuk leuk!!!

Ilse

Ha Miertje,
Jammer dat ik je niet meer gezien heb. Leuk om te lezen wat je aan het uitspoken bent. Klinkt erg gezellig met zn allen naar Laos, volgens mij is het daar tempo tres doucement. Dus relax en geniet! Kusje van Mees en Boet!

Steijn

heey lotje

zo te horen is het daaar heel leuk
ik mis je heel erg

xloveyou steijn

Henk Heijerman

Dames,

Kunnen jullie op de kaart jullie reisroute aangeven. Ik vind het wel handig om die lijnen over die landen te zien lopen.

Pap

cees van 't hoofd

ik vind het heel mooi wat jullie ondernemen. Blijf wel alert. ik spaar bank biljetten van andere landen. Amira kan jij van elk land een goedkoop biljet meenemen.