Luang Prabang

Daar zitten we dan in Luang Prabang, even een rust dagje en dus foto's uploaden zodat jullie een beetje kunnen zien hoe we het hier hebben.

Maandag en dinsdag hebben we een trektocht gedaan door de jungle van Luang Prabang. We moesten maandagochtend om half 9 aanwezig zijn en toen gingen we met een taxi een beetje de jungle in. En daar begon onze drie uur durende wandeltocht, het was toch best vermoeiend zo in de hitte maar wel erg mooi! Wel waren we blij dat we na twee uurtjes even lekker een broodje konden eten in een dorpje in de jungle. Toen nog twee uurtjes gelopen en rond twee uur kwamen we aan in het dorpje waar we ook sliepen. Het was echt een primitief dorpje waar niet echt een douche was en de wc was gewoon een gat in de grond dus dat was even wennen. Ook waren onze slaapmatjes erg dun waardoor we midden in de nacht wakker werden en niet zo goed wisten hoe we nou moesten liggen. De volgende dag dus maar vroeg uit bed en weer verder lopen naar het olifantenpark. Daar mochten we eerst op olifanten rijden en toen lekker in de waterval gezwommen. Na een tijdje wachten mochten we dan ook eindelijk de olifanten wassen en dat was echt super grappig. We zaten op de olifanten toen ze het water in gingen en moesten proberen erop te blijven zitten. Dit was nog best lastig doordat ze natuurlijk steeds onder water gingen en ons probeerde nat te maken met hun slurf.

Na het olifantenwassen gingen we nog kayaken, dit was wel relaxed want het ging niet zo heel hard en we konden een beetje bruin worden en ondertussen soms zwemmen. ' s avonds weer naar hetzelfde guesthouse waar we eerder hadden geslapen en toen heerlijk in een zacht bed geslapen.

Verder hebben we in Luang Prabang een beetje dingetjes bekeken en over de night market gelopen. We blijven hier nog tot en met morgen en dan pakken we de slow boat naar de plaats waar we de gibbon experience gaan doen.

En hopelijk gaan de overstromingen in Vietnam en Cambodja een beetje snel weg zodat we eind oktober naar vietnam kunnen.

Liefs ons

Mia Keulen

Hallo meiden, wat hebben jullie een bijzondere vacantie, Geniet er van.Oma Mia volgt het op een afstand,erg leuk. Kusjes xxx. Tot het volgende verhaal. Doei Doei!!!

Imke

aaaaaaaah wat cool!!!!

Merel

Haha de blog wordt toch beter bijgehouden dan dat iedereen dacht! Foto's zien er erg goed uit! Wij missen jullie hier nu al!

Kusjeeeee

Thea Rodenburg

Geweldige reis heel veel plezier hoor dames

Marion Wessels

Super gave reis dames en volgens mij krijgen jullie er nog lang geen genoeg van. Wij gaan komende zomer vakantie naar Thailand en als ik jullie nu zie heb ik al voorpret! Geniet!
Liefs de wesseltjes Den Dolder

Yvette wessels

Meiden wat gaaf!!!!!
Olifanten wassen....heel bijzonder...dat hebben we hier niet hoor.
Geniet....we zijn nieuwsgierig naar jullie volgende belevenis.
Liefs de wesseltjes uit Alkmaar

Cees van t Hoofd

Öntzettend leuk dat jullie dit ondernemen. Zo zie je het land zoals het is. Geweldig. ga zo door. Ik heb groot respect voor jullie, prachtige, meiden. gr.Cees

Jan B

Zo wat zullen die Gibbons in de war raken!

Linda en Bruus-Jan

Hallo hallo, even een berichtje vanuit Aalsmeer om jullie te laten weten dat we het erg leuk vinden om jullie via de weblog te volgen. Prachtige verhalen, om jaloers op te worden. Helemaal als je weet dat het hier buiten echt herfst is; wind, regen en kou...! Alleen de warme thee met pepernoten (!) geven nog een behaaglijk gevoel (haha). Dus wij zouden zeggen, GENIET er nog lekker van! Heel veel plezier en toi toi toi.
Groetjes,
Linda en Bruus-Jan
En voor Lotte een kusje van Sylvie en Mats

Lotte

Dankje Linda en Bruus-Jan!! Ik heb trouwens wel veel aan jullie reis spulletjes.
Liefs Lotte